onsdag 10 oktober 2012

Molly en månad


En månad har gått. Både nyss och länge sedan. 
Liten växer på sig. 
Vi har varit på efter koll på sjukhuset. 
De tyckte att hon mådde bättre men att hon har en liten känslig mage. 
Och så är det ju. De är ju inte färdigutvecklade. 
Bästa är ju amningsmjölken. Men funkar inte allt runt det så får det 
ju bli ersättning. Ja sa till att jag ville ha lite råd ang flaskor och 
ersättning efter jag inte fått så mycke råd ang det. ;) 
Och man skall inte läsa och tro på allt son står på nätet. 
De tyckte jag gjorde rätt. Något jag fick lära nytt va att lossa 
lite på korken runt flaskan så att luften kommer ut och hon 
får mindre luft i sig. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tänk att det gått en månad. Vi har varit och vägt S idag och han växer som han ska. Jag tycker att en flaska som heter Calma är bra, samma sugteknik som att suga på bröstet. Jag ammar men vi har även gett honom lite ersättning fram tills nu.
Kram på er! Cilla