lördag 9 april 2011

Lööördag. :)

Så skönt det är med lördagar utan att ha planer på vad man
skall göra. Idag behövde jag det.
Då kan man i lugn och ro göra det som jag tänkt
göra när jag får tid.
Älsklingen är och bygger på pool hos vänner och det är ju
bra för då vet man var man kan svalka sig i sommar. ;)

Nu är det dax att packa en väska som skall innehålla det jag
behöverha med i till BB när den lilla tänkt titta ut. :)
Har kollat lite i tidningar vad andra har gett för råd
till vad man skall ha med sig. Bekväma mjuka kläder
och en morgonrock m.m.
Nu till nästa packning som måste inhandlas.
Babykläder... men vilken storlek???
Man vill ju inte det skall vara för stora och inte för små.
Vi skall ta en runda och kolla vad vi vill ha så vi vet
vad som finns i detta hav av kläder.
Magen har känts tung denna vecka.
Beror kanske på att jag inte rört mig tillräckligt och inte
sjungit babysång 2 pass denna vecka som inne håller lite
gympa pass faktiskt. ;) För mig är det väldigt bra att röra på mig
och stärka musklerna så jag orkar bära magen som växer
mer och mer nu. :)
Nu dags att fortsätta med lite lördags mys... :)



Inga kommentarer: