lördag 23 augusti 2008

Ute på vägarna...

Så har jag fått varit ute med jobbet och rest lite i Sverige.
I v. 34 så jobbade jag i Huskvarna och i Ulricehamn.
Bodde på
Björkhaga hotell och konferens i Mullsjö

Sängen på hotellet va sååå skön. :)

Nästa natt i Ulricehamn sov jag på Brunnsnäs säteri.
Underbart vackert ställe.
Med fina promenad vägar. Och en massa Gutefår som bräkte.



De hade inte startat upp för säsongen så jag fick

bo helt själv i huvudbyggnaden.

Självklart så spökade det, men jag brydde mig inte.

Då skulle jag bara bli rädd.

Men visst vaknade jag flera gånger på natten.

Kikade in i kylskåpet på min frukost.. jordgubbar.


Och sen har de dukat fin åt mig. :)


Jag skall ju åka kl 6.00 så det blir att
skynda sig om man vill hinna njuta. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trivs du på jobbet? Ska du inte komma till min skola? Kram

Erica Hemström sa...

Jo jag trivs, men stressigt. :)
Helt slut när man kommer hem. Jag har inte Eskilstuna på min tur. Vilket företag har ni anlitat? Jag jobbar för Skolfoto Norden. Kram Erica